niedziela, 20 listopada 2016

Jesienne kolory i MID SALE Carly Design

Nie wrzuciłam poprzednich zdjęć, więc te, które zobaczycie powstały niedawno. Bransoletki typowo jesienne :)
Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu!

Ostatnio robiłam zestaw bransoletek z zegarkiem. Teraz postawiłam na komplet biało-czarny, bransoletka wykonana jest z kostek i koralików hematytu, ale znajdziecie też na niej szklane, czeskie koraliki, czarno-złote łezki i piękne śnieżynki w złotym kolorze.




Kolejny komplet z zegarkiem. Tym razem zestaw dwóch bransoletek. Fajne rzemienie syntetyczne o ciekawych kolorach i fakturach nadają temu zestawowi wiele wdzięku i uroku ;) I to coś zdecydowanie dla wielbicielek kotów, miau!





Pierwszy raz użyłam rzemienia materiałowego, teraz tak często spotykanego w stylizacjach boho. Pojawiają się też pierwszy raz u mnie puchate pompony. Pasjonaci kotów - to też ukłon w Waszą stronę.


Stonowana propozycja, brązowo-złota. Zawieszka na bransoletce wykonana jest z agatu i kamienia o pięknej, żółtej barwie. Pewnie dlatego nazywa się cytryn :) Z tyłu bransoletki, przy zapięciu pompon z agatem.


Piękny, mieniący się rzemień syntetyczny. Do tego płaski rzemień materiałowy, który aż trzykrotnie oplata się wokół nadgarstka. Taki zestaw bransoletek stworzyłam z myślą o jesiennym lesie. Właśnie z takimi kolorami, ale nie tylko z takimi, jesienny las mi się kojarzy. Zawieszka lisek jest wykonana ze stali chirurgicznej. 






Na końcu, choć pewnie powinien być na początku - zestaw bransoletek dla prawdziwej królowej :) Mieniący się srebrno-czarny rzemień, do tego płaski rzemień w złoto-szarym kolorze. 





Zapraszam Was do mojego sklepu na DaWanda! Już od poniedziałku zaczyna się u mnie MID SALE!! :) Wszystkie nowości będą dostępne w promocyjnych cenach.

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz